onsdag 21 december 2011

Kärlek på väggarna


Ingela P Arrhenius fina Lion-poster fick pryda vår varmgula hall. Färger som man blir glad av varje gång man går förbi!


Via Etsy beställde jag konst från Julia Pott. Den här fick bli en kärleksförklaring till min man: "All the other boys are a waist of time. But you're not". Fint som snus.


Cat and dog (också begåvade Julia Pott) såg jag första gången som en fototapet hos Photowall. Då vi inte hade någon lämplig vägg för den blev jag istället överlycklig när jag hittade motivet som tavla på Etsy. Pryder numera väggen i vårt pyssel- och gästrum och passar fint ihop med vår accentfärg. 

Love on the walls
We bought another poster from Ingela P Arrhenius, her cute Lion makes me happy in our yellow hallway. I ordered art from talented Julia Pott on Etsy, one piece for my husband and one for the guestroom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar